Isänpäivä
Tänään on isänpäivä. Lapsilta olen saanut pieniä lahjoja. Salibandy kuuluu vahvasti minun tyttäreni harrastuksiin. Pelasimme isänpäivän johdosta isät vastaan tytöt salibandyottelun. Peli oli tasaista vääntöä puolin ja toisin. Lopputuloksena oli tasapeli. Vastaanlaisen ottelun me olemme järjestäneet äitienpäivinä. Silloin äidit pääsevät kokeilemaan omia pelitaitojaan tyttöjä vastaan.
Normaalisti tytöt pelaavat etäsuomen aluesarjan pelejä sekä C tyttöjen haastajasarjassa että D tyttöjen kilpasarjassa. Tytöt pelaavat näiden aluesarjapelien lisäksi kolme turnausta kauden aikana. Kauden aikana pelejä tulee noin 70:ä.
Olen itsekkin innokas salibandynharrastaja. 15 vuotta jo takana ja suunnilleen kaikilla sarjatasoilla on tullut hutkittua, liigassa ja 1.divarissa pääosin :).Tsemppiä tyttärellesi peleihin hienon harrastuksen parissa ja hyvää isänpäivää sinulle!
VastaaPoistaNiin se on hyvä harrastus. Vanhempi tyttö lopetti pelit viimekauteen. Nuorempi jatkaa. Tule katsomaan pelejä jos ehdit. Tytöt ovat jo aika taitavia. Tässä vielä linkki joukkueen sivulle.
VastaaPoistahttp://www.lightiron.fi/etusivu/