lauantai 24. marraskuuta 2012

Itsearviointi

Kurssin on ollut mielenkiintoinen. Minusta tälle kurssille tämä toteutusmuoto on aivan oikea. Facebookin lisäksi en ole käyttänyt oikein mitään muuta Some sovellusta. Kurssilla oli monipuolisia tehtäviä. Aika vaan on mennyt todella nopeasti. Alusta asti olisi pitänyt rohkeammin aloittaa kirjoittamaan blogia ja kommnetoimaan toisten blogeja. Toisten blogien lukeminen on myös omalta osaltani kasvattanut Some tietämystä Oma ajankäyttö ja aikataulu pääsivät nyt vähän yllättämään.

Kurssin ansiosta aion jatkaa tutustustumista erillaisiin Some sovelluksiin. Jotain niistä voisi varmasti hyödyntää myös töissä.

Opettajat kommentoivat etenemistä nopeasti ja muistuttivat tehtävien tekemisestä. Se on hyvä asia, koska muuta pakollista paikalla oloa ei ollut.

1 kommentti:

  1. Hienoa, että kurssista on ollut hyötyä. Blogisi nimestä päättelen, että olet it-ammattilainen. Niinpä some-oppi on varmasti paikallaan.

    Täydennätkö vielä esittelyjäsi?

    VastaaPoista