tiistai 11. joulukuuta 2012

Minulle uusi some palvelu


Instagram on valokuvien jakopalvelukeskus. Sovelluksen voi ladata kännykkään, joissa on IOS tai Androi – käyttöjärjestelmä. Kännykällä otettuja kuvia voi tämän jälkeen jakaa Facebook, Twitter ja Tumbiriin. Oma kännykkä on sen verran vanha, joten en saanut ladattua tätä ohjelmaa puhelimeen. En myöskään pystynyt rekisteröitymään PC:n kautta tähän palveluun, joten kokeilu jäi aika vähäiseksi.